
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis infiinteaza, din data de 24 noiembrie 2020, o linie telefonica dedicata, pentru ca institutia noastra sa poata oferi sedinte de consiliere psihologica de suport, gratuite, persoanelor aflate in dificultate din cauza pandemiei de COVID-19.
„Este foarte important sa fim alaturi de oameni acum, in aceste momente dificile, in care, nelinistea si anxietatile pot sa cuprinda sufletul fiecaruia. Cetatenii judetului nostru trebuie sa stie ca nu sunt singuri, ca suntem aici pentru ei, psihologii nostri fiind foarte bine pregatiti si putand sa ii ajute sa se reechilibreze din punct de vedere psihic si emotional”, mentioneaza Directorul General al DGASPC Timis, Valentina Emilia Milutinovici.
Astfel, de maine, persoanele care se confrunta cu efectele bolii, cele care au pe cineva bolnav in familie, sunt izolate, manifesta stari de anxietate, neliniste,tulburari emotionale, ganduri negative sau resimt presiunea psihologica provocata de pandemie, vor putea apela, de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 19.00, la Tel Verde pentru consiliere psihologica – 0800.800.427. Serviciile de consiliere si suport vor fi asigurate in mod gratuit, cu respectarea confidentialitatii si a datelor cu caracter personal. Scopul acestei linii telefonice este de a veni in sprijinul persoanelor vulnerabile din punct de vedere emotional in aceasta perioada. Prin urmare, mai multi psihologi din cadrul DGASPC Timis vor oferi apelantilor suport emotional de specialitate, precum si recomandari, astfel incat sa depaseasca momentele dificile cu care se confrunta si care sunt generate de pandemia de COVID-19.