gaidosgroup1000x100_mini
silcomcnc2017-compressor
Breaking News
Cont utilizator
Login | Inregistrare | Modificare Profil

Traducere site

ccvipsecurity1oct2017
sas2017

Reorganizarea Meridian 22 si Salprest SA e in intarziere si bate pasul pe loc! Martinescu ii propune lui Boldea o intalnire saptamanala de lucru pentru rezolvarea situatiei

Spatiere randuri+- ADimensiune font+- Printati articolul

opticanarcisfebruarie2018

Data de 1 Mai 2018 va fi data de la care societatea Salprest nu va mai ridica gunoiul menajer de la lugojeni si nici de la firmele din municipiu si se va ocupa doar de curatenia spatiilor publice.


bratumetal2016-compressor



Tot de atunci, societatea Meridian 22 nu se va mai ocupa de transportul public si nici de administrarea spatiilor locative in Lugoj. In cursul anului trecut au inceput sa apara in spatiul public “anunturile” privind reorganizarea, incepand cu 1 mai 2018, a celor doua societati aflate in subordinea Consiliului Local, Salprest SA si Meridian 22. Cu aproape trei luni in urma, Consiliul Local a aprobat reorganizarea celor doua societati, insa nici pana in prezent nimeni nu stie ce se va intampla exact incepand cu data de 1 mai 2018. Desi cetatenii, dar mai ales cei 170 de angajati ai Meridian 22, dar si cei 115 angajati ai Salprest SA sunt indreptatiti sa stie ce va urma, pana in prezent nimeni nu a aflat cine anume si in ce conditii se va ocupa serviciile de livrare a apei, de canal si de epurare, de transportul public in comun, dar mai ales cat ne va costa fiecare serviciu prestat in parte. Asta, in conditiile in care procedurile de reorganizare sunt in intarziere cu aproximativ doua luni de zile.

 
Luand act de acest lucru, consilierul Marius Martinescu propune factorilor responsabili din Primaria Lugoj, sa lucreze impreuna la luarea deciziilor care vor putea aduce raspunsuri la cele semnalate mai sus!

Primul caruia i-am propus, cu titlu de invitatie, acest lucru este primarul Francisc Boldea, caruia i-am transmis documentele prin care sa preia initiativa organizarii saptamanale a intalnirilor celor care au o raspundere in reorganizarea celor doua societati. Cred ca raspunsul va fi unul de buna credinta!”. a spus consilierul Marius Martinescu.

In NOTA DE FUNDAMENTARE transmisa pe 16 ianuarie 2018, consilierii independenti se arata ca, desi prin H.C.L.nr. 188/31.10.2017 s-a aprobat in principiu ca trei din cele mai importante servicii comunitare de utilitati publice din Municipiul Lugoj, respectiv apa si canal, transport public local si salubrizare (partial) sa fie atribuite in gestiune directa, iar la art.2 se stabilea ca doua documente subsecvente respectiv Studiile de oportunitate si Caietele de sarcini pentru activitatile de mai sus sa fie aprobate in Consiliul Local, in momentul de fata s-au depasit cu mult cele 30 de zile, iar documentele mentionate in continutul art.2 al Hotararii nu au fost analizate si aprobate in Consiliul Local.

 

Oficial, Consiliul Local a fost informat doar prin Documentul transmis de conducerea SC Meridian 22 SA, privind propunerea de reorganizare, actul ajungand la cunostiinta consilierilor cu o intarzire de trei luni. Din partea Consiliului de Administratie al societatii Salprest SA, nu a fost pana acum transmis nici un document referitor la modul in care va fi reorganizata societatea si cum va functiona acesta dupa data de 01 mai 2018, data la care se incheie actualul Contract de concesiune al Salubrizarii in municipiul Lugoj.

Din partea Executivului Boldea nu a fost transmis nici un document care sa informeze Consiliul Local cu privire la propunerile de reorganizare a activitatii celor doua societati SC SALPREST SA si SC MERIDIAN 22 SA. Singurele informatii privind posibile variante de reorganizare a celor doua societati provin din presa locala, cea ce e mult prea putin fata de importanta demersului final si anume asigurarea in bune conditii pentru lugojeni a celor trei servicii comunitare de utilitati publice, apa si canal, transport public si salubrizare”, a punctat Marius Martinescu.

 

Consiliul Local al municipiului Lugoj este Actionarul Unic al celor doua societati SC SALPREST SA si SC MERIDIAN22 SA. Consiliul de Administratie, respectiv Consiliul Local propune, analizeaza si aproba noua structura organizatorica pentru ca in municipiul Lugoj cele trei servicii comunitare de utilitati publice, respectiv apa si canal, transport public si salubrizare (partial) sa functioneze in conditii optime pentru lugojeni.

 

Pentru a-si exercita aceasta obligatie stabilita prin lege, Consiliul Local trebuie sa fie informat referitor la toate propunerile avansate de Consiliile de Administratie si de conducerile operative ale celor doua societati, catre seful executivului, in speta Primarului municipiului Lugoj, iar variantele de lucru, periodic, sa poata fi analizate si insusite. De altfel, Consiliul Local, Primarul Municipiului Lugoj, Consiliile de Administratie si conducerile operative ale celor doua societati, SC SALPREST SA si SC MERIDIAN 22 SA sunt obligate la colaborare si analiza pentru toate etapele care sunt necesare in luarea deciziei privind modul de organizare si functionare al celor doua societati incepand cu data de 01 mai 2018″, a aratat Martinescu.

Din realitatea prezentata mai sus rezulta ca ar fi util ca, saptamanal, in ziua de miercuri la orele 18,00, in Sala de Consiliu, consilierii locali sa se intalneasca cu primarul si secretarul municipiului Lugoj, cu membri Consiliilor de administratie si conducerile operative ale celor doua societati la nivel de director general si director economic. Intalnirile vor fi organizate si prezidate de primarul municipiului Lugoj, cu ordine de zi anuntata si insotita de materiale informative utile in sustinerea si luarea deciziilor. Pentru acuratetea si corectitudinea implicarii participantilor continutul discutiilor se va materializa printr-un Proces-verbal, dupa modelul Sedintelor de consiliu.

La prima intalnire se poate propune si aproba un grafic al etapelor de parcurs. Cred ca o asemenea modalitate de lucru ar putea sa transceada interesului politic individual sau de grup. Cred ca primarul Boldea, fiind liderul partidului care are cel mai mare numar de consilieri, poate responsabiliza si ceilalti participanti propusi pentru luarea deciziilor. Intalnirile de lucru nu au caracter public. Dupa fiecare intalnire, daca este cazul, se va aproba un Comunicat comun care va transmite pentru lugojeni stadiul demersurilor. Acest lucru va fi foarte util atat pentru populatie, cat si actualilor salariati ai celor doua societati, care in acest fel vor putea sa isi proiecteze viitorul in familie si nu numai. Primarul Boldea ar putea accepta ca acest demers nu este unul politic si ar putea promova un PROIECT de HOTARARE al carui continut sa aprobe ziua si modalitatea de lucru a factorilor responsabili in definitivarea procedurii de reoganizare a celor doua societati.”, a mai spus Martinescu.

mayagymfitfeb2018
kissfmmasina

Related Post

Comentarii

comentarii


brutariaardelean2017

Un comentariu

  1. ioan 17:38, Ian 19, 2018

    Nu vreau sa aud de Martinescu dupa votul la brat cu psd-ul la schimbul cu Armata iar acum vrea sa para ca critica edilul.Poate a trecut mosul pe la el de Anul nou.Votul meu nu-l mai are.

    Raspundeti acestui comentariu

Lasati un comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul LugojOnline.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii. Intreaga responsabilitate a formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate *

opticanarcisfebruarie2018

Articole asemanatoare


Cautare articole

Fotografia zilei

autobuzstricatcwalish2018

Publicitate

reclamaproitpatrick2018

Publicitate

anuntangajareeastcoastfeb2018_300x6001
anuntlcelectronicfeb2018

Publicitate

Slide background
bannercerapidmai2014210
Banner
Banner
Banner

Ne apreciaza pe Facebook

Banner

Articole recente

Publicitate

Horoscop

Mai multe despre Actualitate, Eveniment, Social, Stiri recomandate
Eficientizarea sistemelor de incalzire a casei. Persoanele fizice vor putea cere bani de la stat pentru masini si modernizarea caselor

Persoanele fizice pot solicita fonduri nerambursabile pentru instalarea, modificarea sau schimbarea sistemului de incalzire al casei (programul “Casa Verde”), pentru...

Închide