silcomcnc2017-compressor
Breaking News
Cont utilizator
Login | Inregistrare | Modificare Profil

Traducere site

Print
sas2017

FOTOREPORTAJ – Premiera pe loturile 3 si 4 ale autostrazii Lugoj-Deva

Spatiere randuri+- ADimensiune font+- Printati articolul

expertlugoj.net-gifmaker_600x200

Luna iunie, cu zile lungi si vreme calda, prielnica constructorilor a adus, spre surpriza mea placuta, doua premiere pe loturile 3 si 4 ale A1, Lugoj- Deva.


bratumetal2016-compressor

boxbun2018



Dar sa vedem despre ce este vorba! Pe lotul 3, Holdea- Ilia, km 56,22- km 77,36/ lungime totala de 21,14 km/ am parcurs pentru prima data, intreg lotul/ circa 20 km/, cu exceptia celor doua capete pe autostrada la nivel de asfalt de uzura, cu doua portiuni, fiecare de150-250m, la nivel de pregatire pentru balastul stabilizat. La capatul vestic, la nodul Holdea am traversat noul pod peste viitoarea autostrada, de fapt o deviere a DN 68A, care permite constructorului sa inceapa sapatura pentru debleul – fost drum national – si jonctiunea cu portiunea in lucru, la vest de ecoductul 1./km 58/. Acest nod va permite accesul si coborirea de pe autostrada/ zona Holdea/ in asteptarea demararii lucrarilor pe cei 9km de pe lotul 2, cei cu tunelurile pentru ursi, tronson ce asteapta de ani buni demararea licitatiei aferente.

 

La capatul estic al lotului, la nodul Ilia, se executa umplutura din apropierea podului metalic CFR/ Arad-Deva/, de mult terminat. Fiind vorba de un zona dificila, de citeva sute de metri, care cindva a fost un traseu parcurs de un brat al Muresului, constructorul lucreaza la fundatie, cu o latime de peste 33 metri si inaltimea de 6 metri- totul din piatra bruta, iar apoi pina la cota autostrazii, urmeaza fundatia normala, si stratul rutier. Concluzia de pe acest lot, constructorul se poate concentra integral pe sectoarele de lucru de la cele doua capete, in acest context, cred eu, nu este un optimism exagerat daca afirm ca, terminarea acestui lot este posibila pina la finele anului.

 

In continuare, pe lotul 4 – alta premiera – am parcurs zilele trecute, circa 17 km, de la nodul Ilia pina la barajul Mintia, pe asfalt de uzura, si pe doua sectiuni scurte, pe asfalt binder. Acest lot va avea lungimea totala de 22,13 km/ Ilia-Soimus/si va fi –gratie celor patru viaducte din beton armat, dar si a traseului in munte-sectiunea Soimus-dealul liliecilor, cel mai spectaculos lot de pe intreg traseul autostrazii A1, de la Nadlac la Sibiu. Constructorul se concentreaza in prezent pe finalizarea sapaturilor in stinca/dealul liliecilor/, pe finalizarea viaductului km 96/zilele trecute a inceput, la aceasta lucrare montarea ultimelor grinzi din beton armat, de 41m lungime, cu ajutorul unei macarale gigant cu sarcina de 600tf/.

 

In rest, se lucreaza la viaductele de la km 99/ cel mai lung-600m, la Soimus/, la viaductul km 97, la centrul CIC Soimus, la canalele pluviale de la nodul Soimus, podetele din beton fiind terminate.
Este uluitor ritmulde lucru, calitatea f. buna a prestatiei constructorului de pe lotul 4, care practic, lucreaza de circa 14 luni la sectorul C si D/circa 10km/ de o complexitate si dificultate extrema, si cred eu , cu sanse bune de a termina tot lotul pina in noiembrie- decembrie a acestui an.

 

Referitor la informatia din spatiul public, conform careia, in cazul terminarii lotului 4 si a nefinalizarii lotului 3/ ceea ce eu nu cred/lotul 4 ar deveni lot muzeu- reamintesc ca accesul, la Ilia/Gothatea/ pe autostrada- lot 4 –Ilia –Soimus- este fara probleme posibil, nodul Ilia fiind terminat si sub circulatie de peste un an de zile.

FOTOREPORTAJ: Marius Popovici, 27 .06. 2018

 

mayagymfitiulieaugist2018
alexandrahaurstyleapr2018

Comentarii

comentarii


anuntangajaresilcomaugustt2015_mini
brutariaardelean2017

Niciun comentariu

Niciun comentariu Acest articol nu are inca niciun comentariu

Articolul acesta nu are inca niciun comentariu.

Dar dumneavoastra puteti comenta primul! Lasati un comentariu !

Lasati un comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul LugojOnline.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii. Intreaga responsabilitate a formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

brutariaardelean2017

Articole asemanatoare


Cautare articole

Fotografia zilei

lianespalugoj2018

Publicitate

fetcuoptimauto2018

Publicitate

Publicitate

Slide background
bannercerapidmai2014210

Horoscop