Breaking News
Cont utilizator
Login | Inregistrare | Modificare Profil

Traducere site

Rad si curcile! Spitalul lugojean clasificat de „specialisti”, asemenea unui restaurant sau a unui hotel

Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article


Site-ul calitatespitale.ro, administrat de S.C. CIEMME DIAGNOSTICA S.R.L./ HBS GROUP, denumita pompos "Societate independenta de acreditare privind calitatea serviciilor medicale", prezinta o statistica in urma careia Spitalul "Dr Teodor Andrei" din Lugoj este clasificat ca o unitate de doua "stele".





Acest lucru a rezultat in urma unui sondaj, realizat pe baza unui chestionar, la care au participat initial 3 persoane, dar la care si-au mai adus contributia, in ultimele 24 de ore, alte 3 persoane, astfel ca si clasificarea s-a modificat, fiind in prezent de trei „stele”. Pe langa comicul situatiei prezentate de acest site, in care trei sau sase utilizatori de internet ajung sa clasifice un spital, asemenea unui restaurant sau a unui hotel, aceste informatii au fost preluate si de cativa jurnalisti lugojeni nedocumentati, in scopul de a arata cat de grava este situatia la Spitalul „Dr. Teodor Andrei”, fara ca acestia sa cunoasca faptul ca, in realitate, scorul in privinta clasificarii unitatii spitalicesti este unul chiar foarte bun, potrivit modului legal in care institutiile abilitate ale statului atribuie aceste clasificari. Astfel, conform evaluarii facute Autoritatea Nationala de Management al Calitatii in Sanatate (ANCS), singura institutie abilitata sa elaboreaze standardele, metodologia si procedurile de acreditare a unitatilor sanitare, cu consultarea Ministerului Sanatatii, cu cat ai mai putine „stele”, cu atat e mai bine. Desi procedurile legale de evaluare, reevaluare, acreditare si reacreditare ale Spitalului „Dr. Teodor Andrei” din Lugoj s-au incheiat, rezultatul oficial privind clasificarea acestuia nu a fost comunicat inca de ANCS. In schimb, unitatea spitaliceasca este obligata, in continuare, sa monitorizeze, lunar, asigurarea calitatii serviciilor de sanatate si nivelul acestora si prin chestionare care sunt completate, sub protectia anonimatului, de pacientii internati in sectiile spitalului lugojean. Astfel, in luna decembrie 2015, au fost chestionati toti cei 200 de pacienti internati in spital, care au raspuns la 17 intrebari. Rezultatele chestionarelor trimise spre centralizare la Bucuresti, arata ca 95% dintre pacienti au fost multumiti si foarte multumiti de calitatea serviciilor medicale, a informatiilor primite de la personalul medical si de amabilitatea acestuia, dar si de calitatea hranei si a conditiilor de cazare si curatenie din sectiile spitalului. Deasemenea, au existat si cativa pacienti nemultumiti, unul dintre acestia reclamand faptul ca, in saloane este prea cald si astfel se face risipa de agent termic. In aceste conditii, afirmatii de genul,”pacientii se plang ca sunt prost tratati, iar unitatea medicala colcaie de mizerie fiindca managerul nu are viziune”, nu au nicio sustinere in realitate, fiind doar niste inchipuiri ale unor jurnalisti frustrati menite sa afecteze imaginea spitalului lugojean, in care cu siguranta mai sunt multe de facut.

Comentarii

comentarii



1 Comment

  1. wolf edmond 13:40, Feb 28, 2016

    Asa zisii experti sunt unul singur, care nu a practicat niciodata medicina: a fost director la spitalul din zlatna apoi director al directiei sanitare. Site-ul este doar o afacere, ciemme diagnostica fiind furnizor de reactivi si aparatura medicala si exploatand datele oferite de pacienti.

    Reply to this comment

Leave Your Comment

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul LugojOnline.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii. Intreaga responsabilitate a formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Related Articles

en_USEnglish
ro_RORomanian en_USEnglish